Гарантія і повернення
Ми впевнені в якості своєї продукції, а тому, на виготовлені нами кліше печаток, штампів, факсиміле ми надаємо 100% гарантію терміном 1 рік, та зобов'язуємось безкоштовно виготовити ідентичне нове кліше в разі втрачення його природних властивостей, чи окремих елементів, або залишення неякісного відбитку, (при умові дотримання правил користування продукцією).
Будь ласка, перевіряйте комплектність, відсутність дефектів та механічних пошкоджень товарів під час отримання у службі доставки.
Гарантія не надається, якщо:
- є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
- природне зношення або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
- пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Щоб здійснити обмін товарів зконтактуйте з нами в зручний для вас спосіб:
- зателефонуйте за телефонами вказаними на сайті
- напишіть на електронну пошту svitpechatok@gmail.com
- заповніть форму повернення на сайті
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
ПОВЕРНЕННЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЮТЬСЯ НА ВИГОТОВЛЕННІ ГУМОВІ КЛІШЕ (ПРИ УМОВІ ЇХ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ) !!!
Умови повернення для товарів належної якості
Обов'язкові умови для обміну або повернення товарів: - товар не використовувався споживачем, збережений товарний вигляд і цілістність товару. (відсутні подряпини, тріщини, потертості, і т.д); - товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка; - збережені всі ярлики і заводське маркування; Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.