ПЕЧАТКА ОСББ – НЕОБХІДНІСТЬ ЧИ ЗАЙВА РІЧ ?
ОСББ самостійно вирішують чи потрібні їм печатка та штамп під час здійснення своєї діяльності, оскільки відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» від 15.04.2014 р. № 1206-VII, 30.10.2014 р. (набрав чинності 30.10.2014) скасовано обов’язковість використання печаток суб’єктами господарювання.
Однак, якщо вивчати питання необхідності печатки враховуючи той факт, що в своїй діяльності ОСББ здійсненює бухгалтерські операції, відбувається укладення різноманітних договорів як з власниками приміщень ОСББ так і з обслуговуючими організаціями, а також відбуваються інші юридичні процеси, то використання печатки зайвим аж ніяк не буде.
Якщо в ОСББ все ж таки вирішили використовувати печатку і штампи, то необхідно передбачити в статуті пункт щодо наявності і використання печатки та штампів. Якщо ОСББ вже діє без печатки, але власники вирішили її використовувати, тоді необхідно внести такі зміни до статуту ОСББ та провести державну реєстрацію змін до статуту. Також зазначимо, що будь-які зміни до статуту відбуваються шляхом затвердження загальними зборами.
Після проведення державної реєстрації змін до статуту не забудьте повідомити свій обслуговуючий банк про використання печатки, надавши в банк копію нового статуту й оформивши нову картку з зразком відбитка печатки.